Smaka egen medicin


Aldrig för mitt liv

 

skulle jag ta jobb hos Moderaterna!

Lite anständighet har jag ju.

Av de som har gjort det får nu 55 gå. Det är för mig inte bekant vilka men de måste väl ha haft vissa sympatier med moderatpolitiken eftersom de har jobbat åt dem. Nu kanske de får känna på politiken också. Jag hoppas ju det i all fall.

Nu kan de alltså glädja sig åt FAS 3, om inte Löfven hinner plocka bort det innan det blir dags. Om han alltså har sådana planer. Men om så är fallet kan han väl för tusan låta några FAS 3-”tjänster” få vara kvar. Förslagsvis 55 stycken.

Egen (M)edicin

One thought on “Smaka egen medicin

  1. Bara 55 stycken? Men jag tror knappast att dessa personer går lottlösa, tyvärr, kan man kanske tillägga. De får väl feta avgångsvederlag? Att vanliga regler skulle gälla politiker är att hoppas för mycket.

    Kram
    Kao

    Gilla

Kommentera

