Just nu!


Jag har ett inlägg på gång

 

Det blir ganska omfattande

Jag började med det i går natt. Och jag har sysslat med det så länge att jag måste vila lite ifrån det och ta nya tag lite senare. Jag tror ni kommer att gilla det om ni bara orkar läsa det. Men det är lättläst och tar upp lite olika aspekter och lite kul kuriosa.

Medan jag vilar från det inlägget har jag skapat en ny blogg. Den tar bara upp mina bilder. De jag tycker är bäst. Det är ju bra att samla dem för sig.

Och jag kan passa på att säga att mina bilder får … ärsch, det ser ni ju bilden nedan.

Om Se Eaqhan

2 thoughts on “Just nu!

  1. Fattar inte vad som har hänt med WP. Det ser helt annorlunda ut idag än det gjorde tidigare. T.ex kan jag inte redigera mitt senaste inlägg. Kommer bara upp en vit sida 😦

    Har du samma problem?

    Kram
    Kao

    Gilla

Kommentera

