Att rensa mailboxen


Det finns ju pärlor

Så jag vill inte undanhålla er dem

Och sen kan jag rensa boxen och ändå ha dem kvar. Så håll till godo och skratta gott. App

iJobs

iGUESS

2.0

Historiska avtryck Nej, Skvitts blogg är inte hackad! Jag kommer snart tillbaka med mina djävligt tråkiga politiskt extremistiska kommunistiska åsikter och inlägg. Var lugna för det! Ni vet sådana som den här bilden nedan, där jag protesterar mot Saudiarabiens kvinnoförtryck. Sadiens kvinnolag till OS Och bilden om Åkesson: Åkessons värld. 2 Eller den om Reinfeldt, som jag ursprungligen gjorde till bloggen Skvitts, vilken jag förlorade access till efter att någon hade misstyckt. Censur är ju högerkrafternas vapen. Men bloggen finns kvar.Reinfeldt 1   Och Israel: FN Israel Palestina


Bonus:

10 years ago the USA had Steve Jobs, Bob Hope and Johnny Cash ….
Now they have no Jobs, no Hope and no Cash.

 

One thought on “Att rensa mailboxen

  1. Ping: Ghost:/Saint Peter on Excitement by Apple/Cartoon | ghostalive

Kommentera

