Fegsnuten


eller

 

rasistsnuten

Hur som helst så avslöjades snutlögnen och nu gömmer de sig i garderoben eller på något annat mörkt ställe där de känner sig hemma.

Jo, jag insinuerar att det är mörkerideologin som florerar inom polisen. Annars hade inte lögnen kommit till stånd. Men nu när det visar sig att Lars Fredin tycks ha stängt av telefon och polisens presskontakt inte svarar och vakthavande befäl bara hänvisar tillbaka till presskontakten, då fegar de ju ur. Att Lars Fredin går och gömmer sig må ju vara hänt. Men att presskontakten inte vågar säga att man inom polisen inte kan acceptera att lögner sprids på detta sätt av folk inom kåren, det är fegt. Men presskontakten ville kanske inte leverera ännu en lögn.

Feg-snutenSe tidigare inlägg om Lars Fredins lögn.

Mer läsning.

 

6 thoughts on “Fegsnuten

  1. Ping: Här har polisen brustit – eaqhan

  2. Ping: POLISEN – en tvivelaktig kår – eaqhan

  3. Man undrar lite hur instruktionerna till polisen såg ut. Vad var projektdefinitionen, ordergången osv?

    Försöker påstå att de tjänar miljoner, slår man ut det på ett år, slår man ut det på alla tiggarna som var där blir det småpengar varje dag, en inkomst ingen svensk skulle leva på. Tänker man på att stor del av pengarna dessutom går till att stödja familjerna hemma i Rumänien eller Bulgarien, så blir det inte många kronor kvar för de som sitter här i Sverige på gatan.

    Varför agerar Polisen valarbetare år fascister på betald arbetstid?

    Gilla

    • Jag vet inte om du såg det tidigare inlägget. Där skrev jag:

      Alla orkar inte tänka efter

      Men det borde räcka att titta en stund och se hur sällan det dimper ned en krona i någon av deras muggar. Om de sitter i 18 timmar och tigger och de får en krona var femte minut så blir det 216 kronor om dagen. Det är ungefär det som det handlar om, det säger de själva också. Till det kommer utgifterna.

      Alla kan inte räkna

      Många bor i läger som inte kostar något, tältar, ligger under filtar där de kan, under viadukter och i skogen. Men mat behöver de och kläder. Kanske det går åt 50 kronor till det. I så fall återstår det 166 kronor. Det blir 4980 kronor per månad och 59760 kronor på ett år. Fast då ska de betala för att åka hem igen och för att kunna komma åter. Alltså finns det bara cirka 50.000 kronor kvar att spara. Då tar det 200 år att tjäna ihop till tio miljoner. Är det så svårt att fatta?

      Varför jobbar han kvar som polis om han tror man blir miljonär på tigger? 🙂

      /Skvitt

      Gilla

      • Precis! Känner mig lite som en idiot när jag sitter här på jobbet, när jag kunde suttit ute i ”friska” luften och blivit miljonär.

        Idioternas sammansvärjning breder ut sig.

        Gilla

        • Jag ringde chefen alldeles nyss och sa ”Du kan ta din djävla firma och stoppa opp nånstans! Nu slutar jag för jag ska börja tigga!”

          Jag tror det är mitt allra bästa beslut någonsin. Vad tror du?

          /Skvitt

          Gilla

Kommentera

