Det kan inte hända här


Eftersom det hände i Oslo

 

om det var där det hände …

Jag undrar, är det så vi tänker. Eller ska vi ta det på allvar, på riktigt stort allvar? Kanske vi ska förbjuda nazismen, ifall det händer igen, det som hände i Oslo, för att inte tala om vad som en gång hände i Tyskland. Kan det vara sannolikt?

Hallands Breivikare

Hallands Breivikare

Lite mera läsning:

Det gör väl inget att jag våldtog min svägerska …

Dödshot mot professor

”Jag skulle kunna bli större än Breivik”

Sveriges Breivik stoppad i tid

Fyra år sedan massmorden

Bra sagt

Det bästa jag har läst på länge

5 thoughts on “Det kan inte hända här

  1. Ping: Vart är Sverige på väg? | eaqhan

  2. Ping: Demokrater? Pyttsan! - Skvitt

  3. Ping: Här vare avpixlat - Skvitt

    • Det är det säkert, men i så fall är det en person som kan hålla käften. Allt annat håller jag för uteslutet. Men har jag fel så kanske det finns svar på frågan på Flashback. Kolla!
      Om du hittar nåt om det eller vad SD-politikern heter så skriv gärna en kommentar om det.

      /Skvitt

      Gilla

Kommentera

