Ett sportinlägg


I går

 

fick ni ju veta det

Att Skvitt i vissa fall kan intressera sig för sport. Det var det nog ingen som trodde.

Men vem som vinner, nä det bryr jag mig inte om. Det är bara en viss sorts aktion jag gillar. Om det är dramatik på rätt sätt, som jag skrev.

Amercas cup 2015

Och så lovade jag att skriva lite om dagen då man tävlade i Americas cup med katamaraner. Jag skulle ju gått ut med min båt för att på nära håll fotografera för att lägga upp bilderna på min fotoblogg. Jag var dock ute lite för sent och skulle blivit ännu senare om jag tog båten så jag stod på land tillsammans med tusentals andra i Långedrag och bevistade evenemanget. Och faktum är att man hade spärrat av så himla mycket att jag aldrig hade kommit så nära tävlingen med båten som jag gjorde från land. Så jag är nöjd. I dag ska de också segla, men jag är nöjd med gårdagen och tänker inte kika i dag.

På träningen i fredags gick det överstyr för den svenska båten som helt sonika slog runt. I går gick den svenska båten på grund skriver GP, men det gick mig helt förbi.

Här visar jag bara en bild från i går och fler får ni alltså se på fotobloggen.

Amercas cup 2015 pratbubbelhumor

 

 

One thought on “Ett sportinlägg

  1. Ping: Söndagshumor | Se Eaqhan

Kommentera

