Nu är det helg


Då kör vi!

 

Lite att flabba åt kan ju inte skada så här på en fredag.

Grogg
Men om lite fredagshumor inte är nog en sån här dag när det avslöjas att Moder Mothama Magid tänkte utföra ett terroristdåd i Stockholm (om det nu  kommer att kunna styrkas, ska väl ändå tilläggas i detta tidiga skede) så har jag några länkar att bjuda på.

Var så goda och ha en trevlig helg!

 

Och så har jag lite som jag själv har skrivit.

IS, olja och USA

En fis i Paris

I det sista inlägget vill jag framför allt framhålla en av länkarna jag lade ut där: Pressen och sanningen

2 thoughts on “Nu är det helg

Kommentera

