Jag måste ta det igen!


Jag blir så upprörd!

 

Vi män anses vara snuskiga sexfixerade galningar

Så betraktar muslimerna oss. Men det får stå för dem. Möjligen att de är sådana, men det är inte vi andra moderna människor. I deras sinnen måste kvinnor skyla sig för annars blir männen helt galna av åtrå och kan inte besinna sig och styra sig, utan faller för sina sexuella behov och tar sig för att våldta kvinnorna.

Kan kravet på att kvinnor måste skyla sig med hucklen, nikaber och burka tolkas annorlunda? Jag bara frågar.

Och kan krav på särskilda baddagar för enbart kvinnor i våra simhallar tolkas annorlunda? Eller att skolflickor inte får ha gymnastik tillsammans med pojkarna? Jag bara undrar!

Islam är en djävla fördomsfull religion som bara skapar problem och är ett stort hinder för kvinnors integration i vårt samhälle, vill jag påstå. Vi måste sätta ned foten och ta kamp för kvinnors fri- och rättigheter och motverka förtrycket som sker i den muslimska religionens namn!

Snuskmän.jpg

Läs mitt förra inlägg här.

Det här måste ju inte handla om muslimer, men nog ligger det nära till hands att tro det.

 

2 thoughts on “Jag måste ta det igen!

  1. Ping: Obeivrade frihetsberövanden i Sverige – eaqhan

  2. Ping: White only! – eaqhan

Kommentera

