Om man nu får skoja till det


Homodiskrimering

 

All diskrimering är av ondo, även när det gäller sexuella minorieter

När jag var yngre förekom det att jag blev tafsad på av bögar. Numera förekommer det aldrig. Kanske har jag blivit för gammal för att vara intressant på köttmarknaden. Och fast jag är tacksam för att slippa tafsande från män så skrämmer det mig lite, just för att jag nog har blivit lite för åldersstigen och inte längre platsar bland de attraktiva. Snacka om ett dilemma!

Men jag hade hellre sett att kvinnor tafsade på mig, men det har nästan aldrig hänt och numera är jag väl helt ointressant även för dem.

Nåja, det kan jag leva med. Jag har ju tappat lusten, så att säga, och den tappade jag direkt när min älskade kvinna gick bort. Det är svårt att gå vidare, liksom.

Men nu var det ju inte det som jag skulle skriva om. Nej, det var ju om diskrimering av sexuella minoriteter. Som han, Ulf, som förpassades till lagret när chefen fick reda på att han var bög. Helt troligt!

Bögdiskrimering

Jag utlovde ett litet skämt. Här kommer det:

Ju fler bögar dess bättre för oss andra. Då blir ju konkurrensen om våra kvinnor mindre.

3 thoughts on “Om man nu får skoja till det

Kommentera

