Pausa med att se fina bilder!


Ny arbetsvecka

 

men ta det lite lugnt

Gå in med en paus i arbetet och kika på fina bilder. Kristalinas kan rekommenderas. Självklart lägger jag inte ut några av hennes bilder på min egen blogg utan ni får se dem här istället hos henne. Men jag kan visa en bild som hon lagt upp, bara som ett undantag. Och den bilden är ett undantag som hon uppenbarligan inte kunde tillåta sig att avstå ifrån, bearbetad av mig. Originalet ses här.

Kristallina.jpg

På min egen fotoblogg har jag lagt upp en hel del nya bilder. Några av dem ser ni nedan.

2 thoughts on “Pausa med att se fina bilder!

Kommentera

