Skara-kanibalen


Han är utmärkt

 

för han har ju märkt ut sig själv

Det står skrivet i ansiktet på honom att han är en person att akta sig för. Speciellt för kvinnor. Och tur är det. För han är ju lätt att känna igen och ingen kvinna kan inleda ett förhållande med honom utan att veta vem. Det är bra.

Han kan ju aldrig segla under falsk flagg med dessa tattoos i fejan, om man säger.

Skarakanibalen.jpg

Han har också lagt ut sig själv på Youtube, som EXPRESSEN skriver och här finns han, om det nu kan vara av intresse att se. Jag tycker inte det.

En sak jag inte kan förstå, det är kvinnor som vill ha förhållande med bevisat livsfarliga personer. Men man ska också komma ihåg att många som är dömda till rättspsykiatrisk vård kan vara helt harmlösa, speciellt om de sköter sin medicinering. I min brokiga bekantsskapskrets finns några med psykiatrisk diagnos och till och med frigivna från rättspsykiatrisk vård och jag är inte det minsta rädd i deras sällskap. Men just den här mannen skulle jag aldrig tillåta komma i min närhet.

Kommentera

