Kvinnan planerade fler mord?


Arbogakvinnan

 

är kanske en psykopat

Men det är vanskligt att ställa en sådan diagnos. Det krävs en hel del mer än bara tidningsartiklar. Och dessutom är det kriminellt att peka ut en person som psykopat till och med om man har tillgång till psykologutredningar som fastställer en sådan diagnos. Det är ytterst märkligt eftersom jag inte skulle göra mig skyldig till brott ifall jag skulle påstå att min granne är schizofren, även om jag har fel. Men att säga att någon är psykopat är alltså olagligt även när man har bevis för det!

Det är ju en sak jag har funderat kring. Varför denna skillnad? Kan det bero på att många framgångsrika personer inom näringsliv och politik är psykopater?

Diagnos

Att ställa diagnosen psykopati kräver en gedigen utredning. Man undersöker barndom, intervjuar personen och personer i dess omgivning. Man tar reda på  hur det var i skolan och, förekommande fall, i militärtänsten, eventuella brottsdomar och så vidare. Och man gör diverse psykologutredningar med tester. Allt detta är sedan hemligstämplat, till och med för vårdteam! Materialet stannar hos psykologen!

Hint

Arbogakvinnan - psykopati.jpg

Det säger sig självt att jag inte kan ställa någon diagnos på arbogakvinnan, men jag kan ju få en hint. Och det fick jag på ett tidigt stadium. Den bilden har bara förstärkts. Ta det dock inte som att jag påstår att hon skulle vara psykopat bara för att det är min förmodan.

EXPRESSEN: ”Brottsmisstankarna blir allt fler mot den 42-åriga Arbogakvinnan. Hon misstänks nu för att ha beställt mord av flera olika personer vid åtta olika tillfällen.

– Det är fler tilltänkta offer än de som figurerar i utredningen, säger åklagaren Jessica Wenna. Enligt Leif GW Persson i ‘Veckans brott’ handlar det om personer utanför familjkretsen.”

EXPRESSENs sökresultat på arbogakvinnan

Hon är ännu inte dömd!

Det är viktigt att påpeka. Man är ju oskyldig ända tills en dom har vunnit laga kraft. Och skulle hon befinnas vara psykopat så ska detta som sagt hemligstämplas! Och, som även redan sagts, jag påstår inte att hon är psykopat, trots att jag finner goda skäl att misstänka det, nu än mer än från början.

De flesta psykopater

Särskilt de kvinnliga psykopaterna ( * ** *** ), blir aldrig dömda för brott. Skälen är många. Men eftersom psykopater av båda könen finns runt ikring oss och drabbar oss på olika sätt, även om de inte bryter mot lagen, är det en fördel att sätta sig in i psykopati. Därför rekommenderar jag siten FÖRSTÅ PSYKOPATI. ”Det du inte vet kan du få ont av!”

Förstå psykopati.jpg

De flesta offer för psykopater är bara deras omedvetna verktyg och känner sig sällan drabbade! Tänk på det! Kanske har det hänt dig själv att du har gjort drängtjänst åt en psykopat!!!

 

 

One thought on “Kvinnan planerade fler mord?

  1. Ping: Psykopat? | Se Eaqhan

Kommentera

