Samsung-TV dog efter 2 år!


Det är inte klokt!

 

Ska en TV inte hålla längre?

När jag separerade 1975 köpte jag mig en TV. Den höll ända fram till 2001. Alltså höll den drygt ett kvarts sekel! Det minns jag mycket väl, för när attackerna kom i USA hade den just pajat. Jag gick och köpte en ny TV. Jag ville ju följa utvecklingen.

Den TV:n pajade för två år sedan. Den höll alltså i 14 år.

Så det blev en ny TV igen. Den första platta TV:n för min del. Jag är inte mycket för att byta ut fungerande saker även om det har kommit nya i marknaden. Men nu fick det bli en sådan och det blev en Samsung, så kallad smart-TV.

Samsung.jpg

Den var säkert smart. För Samsung i alla fall. Ja, alltså om Samsung nu inbillade sig att jag vågar mig på deras produketer en gång till. Men se där misstog de sig. En chans fick de och de gav mig skit. Två chanser får de inte. Inte en gång till! Hej då Samsung!

3 thoughts on “Samsung-TV dog efter 2 år!

  1. Ping: Samsung dog ung | Se Eaqhan

Kommentera

