Riktigt riktigt sjukt!


Man skjuter mödrarna

 

och tvingar döttrarna att bli sexslavar på bordell!

Det är sjukt och hjärtlöst så man saknar ord. Men det sjukaste av allt är att dessa döttrar är orangutanger.

”Jag förstod först inte själv vad min kollega menade, men den unga orangutanghonan särade på benen varje gång en man närmade sig, långt efter att hon blivit räddad av centret. Det var så hon med våld blivit uppfostrad.” Läs mer på Natursidan.se.

Orangutang i sexindustrin

Orangutanger är intelligenta varelser med starkt känsloliv och känner stor sorg när mödrarna dör, oavsett av vilket skäl. Och jag tror de lider lika mycket som mänskliga varelser av att bli sexuellt utnyttjade och våldtagna. Det är hemskt!

Men hur är man funtad som man om man kan ha sex med en apa?


Tidelag är i Sverige olagligt sedan första april tjugohundrafjorton. Liberala ungdomsförbundet vill dock att förbudet hävs!

 

Dessa djävla bedragare


Nu igen!

 

De flesta låter sig icke luras

Om jag hade varit Teliakund hade det inte hjälpt. Jag vet ju att Telia aldrig skulle skickat ett dylikt mail. Det är bedrägeri och inget annat. Men spammar man ut hundratusentals mail av detta slag så är det tillräckligt många som går på det för att det ska lönas sig. Bedrägeriförsök igen

Bedragare är hänsynslösa. De utnyttjar godtrogna människor med liten Internetvana och kanske litet förstånd. De är fullständigt hjärtlösa, saknar skuld- och skamkänslor och har inget samvete. De är med andra ord psykopater eller har starka psykopatiska drag. Och polisen tycker det är för krångligt att spåra dem, så verksamheten är riskfri.

Må de brinna i det eviga Gehenna!